wtorek, 13 grudnia 2016

Do It Yourself, czyli kreatywna zabawa dla każdego

W oczekiwaniu na jutrzejsze spotkanie z Kasią Ogórek, zachłannie pochłaniam artykuły z jej bloga - Twoje DIY. Oczy mi błyszczą i z każdym kolejnym pomysłem robią się coraz większe. To chcę zrobić! I to jest takie piękne! Wreszcie trafiam na tę cudowną inspirację.


Choinki pod szklanym kloszem: 


źródło: www.twojediy.pl

Mam taki wazon! Przeznaczenie (myślę sobie). I ruszam w kierunku szafy ze świątecznymi drobiazgami.

Moja wersja jest jeszcze prostsza. Zrobienie ozdoby zajęło mi 5-10 min. Czyli dokładnie tyle, ile może mieć czasu mama 10-miesięcznego ciekawskiego dziecka (które w tym czasie obsypało się całe brokatem...). Najdłużej trwały zdjęcia (kochani, to jest naprawdę sztuka! Chylę czoła przed Kasią Ogórek!). 

Efekty mojej pracy możecie podziwiać poniżej:



A tak moje dzieło wygląda z bliska:




I w świetle dziennym:




Czego użyłam?


  • wazon z Pepco
  • podkładka korkowa z Ikei
  • styropianowa gwiazdka obsypana brokatem
  • sól kuchenna
  • nitka (lepsza byłaby przezroczysta żyłka)
  • taśma klejąca

Tyle. Niesamowite, że zajęło mi to tak mało czasu, a dało tyle przyjemności! 
Muszę zdecydowanie częściej zaglądać na blog Kasi.

Tym bardziej cieszę się, że już jutro poznam ją osobiście. 

Dla zapominalskich - widzimy się o 18:00 w Strefie Stylu w CH Toruń Plaza na spotkaniu w ramach cyklu "Z biznesem mi do twarzy".

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz