niedziela, 16 października 2016

Czas na refleksję

A więc stuknął nam rok. Rok poszukiwań, rozmów, spotkań. Ale też rok edukacji, rok dużych zmian. Czas na podsumowanie naszych działań i zapowiedź tego, co przed nami...




Zmiany, zmiany... Ostatni rok był zdecydowanie przebojowy. Poznałyśmy wielu młodych zdolnych ludzi, których historie nas zachwyciły. Część z nich podzieliło się z nami swoją wiedzą, co zaowocowało artykułami. Część spotkań zachęciła mnie do działania, a część popchnęła do lektury książek, których recenzje już wkrótce. Dodatkowo zarówno w moim jak i Kasi życiu sporo się zmieniło. Przede wszystkim rodzinnie - obydwie zostałyśmy mamami. Przybyło nam więc powodów do radości ale i obowiązków. Kolejną wielką zmianą był fakt, że Kasia opuściła zespół TO NAS INSPIRUJE, pozostawiając blog pod moją opieką. Żałuję strasznie, bo od zawsze uważam, że działanie w zespole bardziej motywuje, ale szanuję jej decyzję. Mam nadzieję, że nie odczujecie mocno naszych organizacyjnych zmian i materiały, które przygotuję będą dla Was równie inspirujące.

Przed nami kolejny rok wyzwań więc trzymajcie kciuki za moje biznesowe odkrycia. Będą rozmowy z nowopoznanymi przedsiębiorcami, recenzje książek, które mogą Wam pomóc w rozwoju osobistym oraz wspieraniu wizerunku firmy, a także moje przedsiębiorcze spostrzeżenia. Mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowani!

Udanego poniedziałku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz